top of page
או במילים אחרות: פרסום, קופירייטינג, מיתוג, תוכן, וכל מה שמוכר
המותג הפרטי שופרסל
גאווה גדולה להיות חלק מסיפור ההצלחה הגדול הזה של 'המותג הפרטי שופרסל'.
בנייה מאפס של מותג, עם שפה תקשורתית אחידה וקומוניקטיבית על כל אריזה ביותר מ- 1,500 מוצרים שונים. שפה פשוטה, ברורה ועניינית, קצת העשרה בצורת "דברים שלא ידעתם" ועוד העברת אינפורמציה בצורה קלילה ומעניינת. על העיצוב: נאו גרופ של פיליפ בולקייה.


מי שלא יודע להכין שחור אחרי זה,
הוא מקרה אבוד
אריזת קפה שחור
גרסת המי-טו לקרמבו
כיף-בו





bottom of page