top of page
או במילים אחרות: פרסום, קופירייטינג, מיתוג, תוכן, וכל מה שמוכר
אין, אין, אין כמו במבה!

הקמפיין המיתולוגי נולד ב-1992 ונחשב עד היום לאחד הקמפיינים הבולטים
בפרסום הישראלי.
התינוק שהפך לאייקון ולדמות אהודה ומובילה, נוצר מתוך התובנה
שהמילה הראשונה שאנחנו אומרים אחרי "אבא" זה "במבה".
עומר, הבן שלי שהיה בדיוק בן שנה בתקופה הזו והחל לומר את מילותיו הראשונות, אחראי לתובנה הזו. מכאן הגיע הקונספט "אבא, אמא, במבה!", והשאר היסטוריה.
כן, אפשר לומר שאני האבא של התינוק של הבמבה.

עומר: "אבא...במבה..."
bottom of page